آسیب بیناییتحلیل تصویرسازی ذهنی پسران بینا و نابینا با و بدون تجربه بلوغ جنسی از ویژگیهای شخصیتی صوت معلم [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 77-68]
آسیب شنواییاثربخشی روایتدرمانی گروهی بر بهزیستی روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان با آسیب شنوایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
آموزش ارتباط والد و کودکمقایسه تأثیر آموزش ارتباط مؤثر والد و کودک با توانمندسازی شناختی بر بهبود عملکرد کودکان مبتلا به کمتوجهی بیشفعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 37-26]
آموزش اشعار ریتمیکاثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر رشد فعالیتهای اجتماعی و مهارتهای زبانی و نوشتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 31-42]
آموزش قالیبافیاثربخشی بسته آموزش قالیبافی با رویکرد مشارکتی بر عزتنفس نوجوانان آهستهگام [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 120-111]
آموزش کارکردهای اجراییاثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 123-134]
آموزش مغزمقایسۀ اثربخشی برنامههای توانبخشی شناختی آموزش مغز و کاگنی پلاس بر مهارتهای شناختی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 32-45]
آوازخوانی ریتمیکاثربخشی برنامۀ آموزش آوازخوانی ریتمیک بر تنظیم هیجان نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 12-21]
ا
ابزارهای هوشمنداثربخشی استفاده از ابزارهای هوشمند بر بهبود اختلالات خواندن و درک مطلب کودکان آهستهگام [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 83-94]
اجتناب شناختیاثربخشی طرحوارهدرمانی بر اجتناب شناختی دانشآموزان دختر دارای طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-65]
اختلالاتاثربخشی استفاده از ابزارهای هوشمند بر بهبود اختلالات خواندن و درک مطلب کودکان آهستهگام [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 83-94]
اختلالات برونیسازی شدهمقایسه همدلی شناختی و عاطفی در کودکان با اختلال رفتاری برونیسازی شده و عادی با در نظر گرفتن نقش جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 95-104]
اختلالات ویژهی یادگیریاثربخشی درمان تحولی دیداری با رویکرد پردازش اطلاعات شناختی در درمان نارساخوانی شناختی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 47-58]
اختلال اضطراب فراگیرتأثیر هنردرمانی خانوادهمحور بر حساسیت اضطرابی، نگرشهای ناکارآمد و سازگاری دانشآموزان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 48-38]
اختلال بیشفعالی و نقص توجهبررسی تأثیر مداخله آموزشی-شناختی مبتنی بر رایانه بر حافظه فعال، توجه، مهار پاسخ و مؤلفه اجرایی مرکزی کودکان با اختلال نقص توجه و بیشفعالی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 54-63]
اختلال طیف اُتیسماثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر رشد فعالیتهای اجتماعی و مهارتهای زبانی و نوشتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 31-42]
اختلال کمتوجهی بیشفعالیاثربخشی توانبخشی روانی دوساهو بر بهبود مشکلات خواب کودکان دارای اختلال کم-توجهی بیش فعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 14-25]
اختلال کمتوجهی بیشفعالیمقایسه خودپنداره تحصیلی، اضطراب امتحان و خودنظمدهی تحصیلی در کودکان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی و عادی شهر تبریز [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 86-78]
اختلال کمتوجهی و بیشفعالیاثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 123-134]
اختلال نافرمانی مقابلهایاثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود مهارت اجتماعی دانشآموزان ابتدایی دارای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 59-70]
اختلالهای یادگیریچالشهای دانشآموزان دارای اختلال یادگیری در حل مسائل کلامی بر پایه کارکرد حافظه فعال [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 11-21]
اختلال یادگیری خاصمقایسۀ اثربخشی بازتوانی شناختی با استفاده از کامپیوتر و یکپارچگی حسی و تلفیق این دو روش بر بهبود انعطافپذیری شناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 107-121]
اختلال یادگیری در ریاضیتأثیر توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی و حل مسأله در دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 98-87]
اختلال یادگیری ریاضیمقایسه اثربخشی مداخله حافظه فعال و یکپارچگی حسی - حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-53]
اختلال یادگیری ویژهتأثیر برنامۀ راهنمای جملۀ فلپس بر عملکرد بیان نوشتاری دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 71-82]
اضطراباثربخشی درمان شناختی - رفتاری گربه مقابلهگر بر میزان جرأتورزی در کودکان با اختلال اضطراب [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-85]
اضطراب آشکاراثربخشی شنبازیدرمانی بر بیشفعالی، کمتوجهی و اضطراب آشکار کودکان با اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 66-75]
اضطراب امتحانمقایسه خودپنداره تحصیلی، اضطراب امتحان و خودنظمدهی تحصیلی در کودکان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی و عادی شهر تبریز [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 86-78]
اعتماد به حل مسئلهبررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی در بهبود مؤلفههای مهارت حل مسئلۀ دانشآموزان حساب نارساخوان پایۀ سوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 22-31]
اعتیاد به اینترنتاثربخشی مشاورۀ کوتاهمدت راهحلمحور بر اعتیاد به اینترنت نوجوانان پسر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 76-83]
انعطافپذیری شناختیپیش بینی سلامت روان و تاب آوری مادران دارای فرزند کم توان ذهنی بر اساس انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 12-20]
انعطافپذیری شناختیمقایسۀ اثربخشی بازتوانی شناختی با استفاده از کامپیوتر و یکپارچگی حسی و تلفیق این دو روش بر بهبود انعطافپذیری شناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 107-121]
انگیزش تحصیلیاثربخشی روششناختی رفتاری مارتین بر هیجانهای تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشآموزان تیزهوش متوسطۀ دوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-46]
انگیزه مشارکت ورزشیمقایسه اثربخشی رویکرد تدریس بازی تاکتیکی و روش سنتی بر انگیزه مشارکت ورزشی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 21-30]
ایشینراثربخشی درمان تحولی دیداری با رویکرد پردازش اطلاعات شناختی در درمان نارساخوانی شناختی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 47-58]
ب
بازتوانی شناختی با استفاده از کامپیوترمقایسۀ اثربخشی بازتوانی شناختی با استفاده از کامپیوتر و یکپارچگی حسی و تلفیق این دو روش بر بهبود انعطافپذیری شناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 107-121]
بازیهای جدیمقایسۀ اثربخشی برنامههای توانبخشی شناختی آموزش مغز و کاگنی پلاس بر مهارتهای شناختی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 32-45]
بخشایشگرینقش کیفیت زندگی، سازشیافتگی و بخشایشگری در پیشبینی رضایت زناشویی مادران کودکان آهستهگام [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 96-107]
برنامۀ جامع حل مسئلۀ خلاقآموزش برنامۀ جامع حل خلاق مسئله و اثربخشی آن بر کاهش مشکلات رفتاری دانشآموزان تیزهوش [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 84-95]
بسته توانمندسازی روانشناختیاثربخشی بسته توانمندسازی روانشناختی بر نشخوار فکری والدین دارای فرزند مبتلا به سرطان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 84-94]
بلوغتحلیل تصویرسازی ذهنی پسران بینا و نابینا با و بدون تجربه بلوغ جنسی از ویژگیهای شخصیتی صوت معلم [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 77-68]
بهزیستی روانشناختیاثربخشی روایتدرمانی گروهی بر بهزیستی روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان با آسیب شنوایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
بهزیستی روانشناختیبررسی اثربخشی برنامۀ آموزشی جهتیابی و حرکت بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان نابینا [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
بیان نوشتاریتأثیر برنامۀ راهنمای جملۀ فلپس بر عملکرد بیان نوشتاری دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 71-82]
بیشفعالیاثربخشی شنبازیدرمانی بر بیشفعالی، کمتوجهی و اضطراب آشکار کودکان با اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 66-75]
پ
پردازش اطلاعات شناختیاثربخشی درمان تحولی دیداری با رویکرد پردازش اطلاعات شناختی در درمان نارساخوانی شناختی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 47-58]
ت
تابآوریپیش بینی سلامت روان و تاب آوری مادران دارای فرزند کم توان ذهنی بر اساس انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 12-20]
تابآوریاثربخشی آموزش گروهی مثبتنگری بر کیفیت زندگی و تابآوری معلمان زن دانشآموزان استثنایی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 1-13]
تربیت کودک اندیشمنداثربخشی برنامۀ تربیت کودک اندیشمند بر ارتباط مادران با کودک آهستهگام [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 35-45]
تصویرسازی ذهنیتحلیل تصویرسازی ذهنی پسران بینا و نابینا با و بدون تجربه بلوغ جنسی از ویژگیهای شخصیتی صوت معلم [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 77-68]
تعامل والد-کودکطراحی برنامه توانمندسازی شناختی- رفتاری مادران دارای کودک طیف اتیسم و اثربخشی آن بر بهبود تعامل با کودک [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 110-99]
تنظیم شناختی هیجاناثربخشی روایتدرمانی گروهی بر بهزیستی روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان با آسیب شنوایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
تنظیم هیجاناثربخشی برنامۀ آموزش آوازخوانی ریتمیک بر تنظیم هیجان نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 12-21]
تنظیم هیجانمقایسه اثربخشی نقاشیدرمانی، گلدرمانی و روش تلفیقی خانوادهمحور، کودکمحور بر تنظیم هیجان کودکان با اختلال کمتوجهی- بیشفعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 67-49]
تنظیم هیجاناثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود مهارت اجتماعی دانشآموزان ابتدایی دارای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 59-70]
توانبخشی روانی دوساهواثربخشی توانبخشی روانی دوساهو بر بهبود مشکلات خواب کودکان دارای اختلال کم-توجهی بیش فعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 14-25]
توانبخشی شناختی رایانهایتأثیر توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی و حل مسأله در دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 98-87]
توانمندسازی شناختیمقایسه تأثیر آموزش ارتباط مؤثر والد و کودک با توانمندسازی شناختی بر بهبود عملکرد کودکان مبتلا به کمتوجهی بیشفعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 37-26]
توانمندسازی شناختی- رفتاریطراحی برنامه توانمندسازی شناختی- رفتاری مادران دارای کودک طیف اتیسم و اثربخشی آن بر بهبود تعامل با کودک [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 110-99]
تیزهوشاثربخشی روششناختی رفتاری مارتین بر هیجانهای تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشآموزان تیزهوش متوسطۀ دوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-46]
جرأتورزیاثربخشی درمان شناختی - رفتاری گربه مقابلهگر بر میزان جرأتورزی در کودکان با اختلال اضطراب [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-85]
جنسیتمقایسه همدلی شناختی و عاطفی در کودکان با اختلال رفتاری برونیسازی شده و عادی با در نظر گرفتن نقش جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 95-104]
جهتیابی و حرکتبررسی اثربخشی برنامۀ آموزشی جهتیابی و حرکت بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان نابینا [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
ح
حافظه فعالمقایسه اثربخشی مداخله حافظه فعال و یکپارچگی حسی - حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-53]
حافظه فعالبررسی تأثیر مداخله آموزشی-شناختی مبتنی بر رایانه بر حافظه فعال، توجه، مهار پاسخ و مؤلفه اجرایی مرکزی کودکان با اختلال نقص توجه و بیشفعالی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 54-63]
حافظۀ فعالچالشهای دانشآموزان دارای اختلال یادگیری در حل مسائل کلامی بر پایه کارکرد حافظه فعال [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 11-21]
حساسیت اضطرابیتأثیر هنردرمانی خانوادهمحور بر حساسیت اضطرابی، نگرشهای ناکارآمد و سازگاری دانشآموزان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 48-38]
حل مسألهتأثیر توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی و حل مسأله در دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 98-87]
خ
خانوادهمحور- کودکمحورمقایسه اثربخشی نقاشیدرمانی، گلدرمانی و روش تلفیقی خانوادهمحور، کودکمحور بر تنظیم هیجان کودکان با اختلال کمتوجهی- بیشفعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 67-49]
خودپنداره تحصیلیمقایسه خودپنداره تحصیلی، اضطراب امتحان و خودنظمدهی تحصیلی در کودکان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی و عادی شهر تبریز [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 86-78]
خودکنترلیاثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 123-134]
خودنظمدهی تحصیلیمقایسه خودپنداره تحصیلی، اضطراب امتحان و خودنظمدهی تحصیلی در کودکان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی و عادی شهر تبریز [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 86-78]
د
دانشآموزان استثناییاثربخشی آموزش گروهی مثبتنگری بر کیفیت زندگی و تابآوری معلمان زن دانشآموزان استثنایی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 1-13]
دانشآموزان تیزهوشآموزش برنامۀ جامع حل خلاق مسئله و اثربخشی آن بر کاهش مشکلات رفتاری دانشآموزان تیزهوش [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 84-95]
دانشآموزان حساب نارسابررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی در بهبود مؤلفههای مهارت حل مسئلۀ دانشآموزان حساب نارساخوان پایۀ سوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 22-31]
دانشآموزان دختراثربخشی طرحوارهدرمانی بر اجتناب شناختی دانشآموزان دختر دارای طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-65]
دانشآموزان نابینابررسی اثربخشی برنامۀ آموزشی جهتیابی و حرکت بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان نابینا [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]
درک مطلب خواندناثربخشی استفاده از ابزارهای هوشمند بر بهبود اختلالات خواندن و درک مطلب کودکان آهستهگام [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 83-94]
درمان شناختی - رفتاری گربه مقابلهگراثربخشی درمان شناختی - رفتاری گربه مقابلهگر بر میزان جرأتورزی در کودکان با اختلال اضطراب [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 75-85]
ذ
ذهنآگاهیبررسی رابطه خوداثرمندی اجتماعی و خودارزشمندی با اختلال تنظیم هیجانی در نوجوانان: نقش تعدیل گر جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
ر
رابطۀ مادر-فرزنداثربخشی برنامۀ تربیت کودک اندیشمند بر ارتباط مادران با کودک آهستهگام [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 35-45]
راهنمای جملۀ فلپستأثیر برنامۀ راهنمای جملۀ فلپس بر عملکرد بیان نوشتاری دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 71-82]
رشد اجتماعیاثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر رشد فعالیتهای اجتماعی و مهارتهای زبانی و نوشتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 31-42]
روایتدرمانی گروهیاثربخشی روایتدرمانی گروهی بر بهزیستی روانشناختی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان با آسیب شنوایی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
روش تلفیقیمقایسه اثربخشی نقاشیدرمانی، گلدرمانی و روش تلفیقی خانوادهمحور، کودکمحور بر تنظیم هیجان کودکان با اختلال کمتوجهی- بیشفعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 67-49]
روش شناختی-رفتاری مارتیناثربخشی روششناختی رفتاری مارتین بر هیجانهای تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشآموزان تیزهوش متوسطۀ دوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-46]
رویکرد بازی تاکتیکیمقایسه اثربخشی رویکرد تدریس بازی تاکتیکی و روش سنتی بر انگیزه مشارکت ورزشی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 21-30]
رویکرد سنتی آموزشمقایسه اثربخشی رویکرد تدریس بازی تاکتیکی و روش سنتی بر انگیزه مشارکت ورزشی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 21-30]
ز
زمان واکنشمقایسۀ زمان واکنش دیداری و شنیداری ساده و انتخابی در کودکان مبتلا به نقص توجه/بیشفعالی و ضربآهنگ شناختی کند [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 95-105]
س
سازشیافتگینقش کیفیت زندگی، سازشیافتگی و بخشایشگری در پیشبینی رضایت زناشویی مادران کودکان آهستهگام [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 96-107]
سازگاریتأثیر هنردرمانی خانوادهمحور بر حساسیت اضطرابی، نگرشهای ناکارآمد و سازگاری دانشآموزان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 48-38]
سبک گرایش اجتناببررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی در بهبود مؤلفههای مهارت حل مسئلۀ دانشآموزان حساب نارساخوان پایۀ سوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 22-31]
سبک یادگیری دیداریاثربخشی درمان تحولی دیداری با رویکرد پردازش اطلاعات شناختی در درمان نارساخوانی شناختی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 47-58]
سرطاناثربخشی بسته توانمندسازی روانشناختی بر نشخوار فکری والدین دارای فرزند مبتلا به سرطان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 84-94]
سلامت روانپیش بینی سلامت روان و تاب آوری مادران دارای فرزند کم توان ذهنی بر اساس انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 12-20]
ش
شنبازیاثربخشی شنبازیدرمانی بر بیشفعالی، کمتوجهی و اضطراب آشکار کودکان با اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 66-75]
ض
ضربآهنگ شناختی کندمقایسۀ زمان واکنش دیداری و شنیداری ساده و انتخابی در کودکان مبتلا به نقص توجه/بیشفعالی و ضربآهنگ شناختی کند [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 95-105]
ط
طرحوارهدرمانیاثربخشی طرحوارهدرمانی بر اجتناب شناختی دانشآموزان دختر دارای طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-65]
طرحوارههای ناسازگار اولیهاثربخشی طرحوارهدرمانی بر اجتناب شناختی دانشآموزان دختر دارای طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 56-65]
طیف اتیسمطراحی برنامه توانمندسازی شناختی- رفتاری مادران دارای کودک طیف اتیسم و اثربخشی آن بر بهبود تعامل با کودک [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 110-99]
ع
عزتنفساثربخشی بسته آموزش قالیبافی با رویکرد مشارکتی بر عزتنفس نوجوانان آهستهگام [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 120-111]
عملکرد انعکاسیبررسی رابطه خوداثرمندی اجتماعی و خودارزشمندی با اختلال تنظیم هیجانی در نوجوانان: نقش تعدیل گر جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
عملکرد ریاضیمقایسه اثربخشی مداخله حافظه فعال و یکپارچگی حسی - حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-53]
ک
کارکردهای اجراییتأثیر توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی و حل مسأله در دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 98-87]
کارکردهای اجرایی (شناختی و فراشناختی)بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی در بهبود مؤلفههای مهارت حل مسئلۀ دانشآموزان حساب نارساخوان پایۀ سوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 22-31]
کاگنی پلاسمقایسۀ اثربخشی برنامههای توانبخشی شناختی آموزش مغز و کاگنی پلاس بر مهارتهای شناختی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 32-45]
کمتوجهیاثربخشی شنبازیدرمانی بر بیشفعالی، کمتوجهی و اضطراب آشکار کودکان با اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 66-75]
کمتوجهی بیشفعالیمقایسه تأثیر آموزش ارتباط مؤثر والد و کودک با توانمندسازی شناختی بر بهبود عملکرد کودکان مبتلا به کمتوجهی بیشفعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 37-26]
کنترل شخصیبررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی در بهبود مؤلفههای مهارت حل مسئلۀ دانشآموزان حساب نارساخوان پایۀ سوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 22-31]
کودک آهستهگاماثربخشی برنامۀ تربیت کودک اندیشمند بر ارتباط مادران با کودک آهستهگام [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 35-45]
کودک آهسته گامپیش بینی سلامت روان و تاب آوری مادران دارای فرزند کم توان ذهنی بر اساس انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 12-20]
کودکاناثربخشی توانبخشی روانی دوساهو بر بهبود مشکلات خواب کودکان دارای اختلال کم-توجهی بیش فعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 14-25]
کودکان آهستهگاماثربخشی استفاده از ابزارهای هوشمند بر بهبود اختلالات خواندن و درک مطلب کودکان آهستهگام [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 83-94]
کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدیمقایسه اثربخشی رویکرد تدریس بازی تاکتیکی و روش سنتی بر انگیزه مشارکت ورزشی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 21-30]
کیفیت زندگیاثربخشی آموزش گروهی مثبتنگری بر کیفیت زندگی و تابآوری معلمان زن دانشآموزان استثنایی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 1-13]
گلدرمانیمقایسه اثربخشی نقاشیدرمانی، گلدرمانی و روش تلفیقی خانوادهمحور، کودکمحور بر تنظیم هیجان کودکان با اختلال کمتوجهی- بیشفعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 67-49]
م
مثبتنگریاثربخشی آموزش گروهی مثبتنگری بر کیفیت زندگی و تابآوری معلمان زن دانشآموزان استثنایی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 1-13]
مداخله آموزشی شناختی مبتنی بر رایانهبررسی تأثیر مداخله آموزشی-شناختی مبتنی بر رایانه بر حافظه فعال، توجه، مهار پاسخ و مؤلفه اجرایی مرکزی کودکان با اختلال نقص توجه و بیشفعالی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 54-63]
مسائل کلامیچالشهای دانشآموزان دارای اختلال یادگیری در حل مسائل کلامی بر پایه کارکرد حافظه فعال [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 11-21]
مشاورۀ کوتاهمدت راهحلمحوراثربخشی مشاورۀ کوتاهمدت راهحلمحور بر اعتیاد به اینترنت نوجوانان پسر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 76-83]
مشاورۀ گروهیاثربخشی مشاورۀ کوتاهمدت راهحلمحور بر اعتیاد به اینترنت نوجوانان پسر [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 76-83]
مشکلات خواباثربخشی توانبخشی روانی دوساهو بر بهبود مشکلات خواب کودکان دارای اختلال کم-توجهی بیش فعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 14-25]
مشکلات رفتاریآموزش برنامۀ جامع حل خلاق مسئله و اثربخشی آن بر کاهش مشکلات رفتاری دانشآموزان تیزهوش [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 84-95]
معلمان زناثربخشی آموزش گروهی مثبتنگری بر کیفیت زندگی و تابآوری معلمان زن دانشآموزان استثنایی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 1-13]
مهار پاسخبررسی تأثیر مداخله آموزشی-شناختی مبتنی بر رایانه بر حافظه فعال، توجه، مهار پاسخ و مؤلفه اجرایی مرکزی کودکان با اختلال نقص توجه و بیشفعالی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 54-63]
مهارت زبانیاثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر رشد فعالیتهای اجتماعی و مهارتهای زبانی و نوشتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 31-42]
مهارت نوشتاریاثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر رشد فعالیتهای اجتماعی و مهارتهای زبانی و نوشتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 31-42]
مهارتهای اجتماعیاثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود مهارت اجتماعی دانشآموزان ابتدایی دارای اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 59-70]
ن
نارساخواناثربخشی درمان تحولی دیداری با رویکرد پردازش اطلاعات شناختی در درمان نارساخوانی شناختی [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 47-58]
نارسایی توجه/ بیشفعالیمقایسۀ اثربخشی برنامههای توانبخشی شناختی آموزش مغز و کاگنی پلاس بر مهارتهای شناختی دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 32-45]
نشخوار فکریاثربخشی بسته توانمندسازی روانشناختی بر نشخوار فکری والدین دارای فرزند مبتلا به سرطان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 84-94]
نقاشیدرمانیمقایسه اثربخشی نقاشیدرمانی، گلدرمانی و روش تلفیقی خانوادهمحور، کودکمحور بر تنظیم هیجان کودکان با اختلال کمتوجهی- بیشفعالی [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 67-49]
نقص توجه/بیشفعالیمقایسۀ زمان واکنش دیداری و شنیداری ساده و انتخابی در کودکان مبتلا به نقص توجه/بیشفعالی و ضربآهنگ شناختی کند [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 95-105]
نگرش های ناکارآمدتأثیر هنردرمانی خانوادهمحور بر حساسیت اضطرابی، نگرشهای ناکارآمد و سازگاری دانشآموزان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 48-38]
نوجوانانبررسی رابطه خوداثرمندی اجتماعی و خودارزشمندی با اختلال تنظیم هیجانی در نوجوانان: نقش تعدیل گر جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
نوجوانان آهستهگاماثربخشی بسته آموزش قالیبافی با رویکرد مشارکتی بر عزتنفس نوجوانان آهستهگام [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 120-111]
نوجوانان با اختلال طیف اوتیسماثربخشی برنامۀ آموزش آوازخوانی ریتمیک بر تنظیم هیجان نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 12-21]
ه
همدلیبررسی رابطه خوداثرمندی اجتماعی و خودارزشمندی با اختلال تنظیم هیجانی در نوجوانان: نقش تعدیل گر جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-12]
همدلی شناختیمقایسه همدلی شناختی و عاطفی در کودکان با اختلال رفتاری برونیسازی شده و عادی با در نظر گرفتن نقش جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 95-104]
همدلی عاطفیمقایسه همدلی شناختی و عاطفی در کودکان با اختلال رفتاری برونیسازی شده و عادی با در نظر گرفتن نقش جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 95-104]
هنردرمانی خانواده محورتأثیر هنردرمانی خانوادهمحور بر حساسیت اضطرابی، نگرشهای ناکارآمد و سازگاری دانشآموزان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 4، 1400، صفحه 48-38]
هیجانهای تحصیلیاثربخشی روششناختی رفتاری مارتین بر هیجانهای تحصیلی و انگیزش تحصیلی در دانشآموزان تیزهوش متوسطۀ دوم [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 55-46]
ی
یکپارچگی حسیمقایسۀ اثربخشی بازتوانی شناختی با استفاده از کامپیوتر و یکپارچگی حسی و تلفیق این دو روش بر بهبود انعطافپذیری شناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1400، صفحه 107-121]
یکپارچگی حسی- حرکتیمقایسه اثربخشی مداخله حافظه فعال و یکپارچگی حسی - حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 43-53]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد